דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אגרוף הזעם 

מאת    [ 27/06/2011 ]

מילים במאמר: 646   [ נצפה 2118 פעמים ]


מקס שפקס לבקובסקי "אגרוף הזעם"

המתמודד הבולט ביותר בעונה המיוחדת של "הישרדות אולסטארס", עם הרבה כבוד לדן מנו, מקס שפקס לבקובסקי מצליח לגנוב את מירב הפוקוס. יש שיאמרו שמקס שפקס הוא וולגארי, מבחנתו אתם לא חייבים לאהוב אותו אבל לבטח אינכם יכולים להתעלם. ושפקס? הוא מרוצה מכל מהלך. 

שפקס, על שום מה?

מקס הוא איש עסקים מצליח שמתגורר בפנטהאוס נחשק הצופה אל הים. האיש יודע לנצל את מנעמי החיים, הוא משתדל שלא לעבוד קשה מידי ומבלה את זמנו הפנוי ברכיבה על סוסים ובילויים.
ארבע פעמים בשבוע מקס מתאמן באומנויות לחימה קונג פו עתיקה כדי לתחזק את גזרתו המהודקת. את המיומנות של ברוס לי רכש מקס בגיל צעיר מאוד והיא שהקנתה לו את שם הכינוי המקורי "שפקס"- "התמחיתי במכת אגרוף שקוראים לה שפיץ והחבר'ה באימונים ידעו, שפיץ ממקס זה נוק אאוט בטוח שפקס זה בעצם החיבור של המילים שפיץ ומקס". 


אם נדע מהי פילוסופיית המשחק של מקס, אולי נבין את מהלכיו מעוררי ההשתאות: מקס בהיותו שורד חדש השתלט על שבט של שורדים ותיקים וכל זאת ללא שרשרת חסינות אחת וללא צמיד וטו כאשר היה נוכח בכל מועצות השבט. שפקס היה זה ששרד את המשימה הארוכה והקשה בתולדות הישרדות ובכך הציב עצמו כפסע לפני תואר ה"שורד האחרון". "אני לא בוחל באמצעים כדי להשיג את המטרות שלי. אני מנסה לעשות את זה בצורה של קריצת עין ולא בצורה מגעילה. בסופו של דבר, המטרות מושגות, ואם באמצע צריך להיות קצת כוחני ולהפגין ביטחון עצמי ולתמרן אנשים, אז בסדר. אתה יכול לקרוא לזה נחש, אני קורא לזה אסטרטגיה. מבחן התוצאה הוא הכי חשוב. כל עוד לא עברת על החוק והצלחת במשימה, הכל בסדר. זה בטוח עדיף מללכת בדרך מתייפייפת ולהפסיד". שמו של מקס ניתן להפקה ללא ידיעתו. הוא הומלץ על ידי החבר גל ארז, זקן השבט מהעונה השנייה, שהחליט לרשום אותו לתוכנית על תקן איש העסקים וזקן השבט. שפקס התלבט ובסוף החליט להשתתף מסיבה שמצביעה יותר מכל על צד שובבי וילדותי באישיותו למרות היותו איש עסקים רציני ומצליח. "בסופו של דבר הגעתי בשביל הפורמט. איפה עוד בחיים אני אוכל לישון באי עם נופים כאלה ועם חיות כאלו? חוץ מזה, איפה אני אעשה דיאטה כזו?". 

מהלך העניינים


בשבוע הראשון מקס הספיק להתייבש ולהתעלף, הוא פונה לטיפול רפואי וכאמור בפעם הראשונה בהיסטוריה הוחזר ועוד הספיק לריב עם אריאלה. בשבוע השני הוכיח שפקס את יכולותיו הבלתי מבוטלות כיועץ הרשמי של איתי ששגה בכך שלקח את המנהיגות בצורה מאוד ילדותית, הטעות של איתי עלתה לו בהדחה. בשבוע השלישי בזמן המסג' מבשבקין עלו הרעיונות שהביאו למהלך הדחתו של איתי. בשבוע הרביעי מקס הרומנטיקן התגלה בזמן שניסה להיכנס לתפקיד המנהיג ולאחר אתגר האש הראשון שפקס נשאר על האי. בשבוע החמישי החליט מקס לנקום בבוגדים לאחר שניצל מהדחה. בשבוע השישי הוא הצליח לגייס אליו לברית את מעיין, בשבקין ומירית ולגרום להדחה של מרינה וטל, אבל גם למשוך אליו אש וליצור לו מתנגדים. בשבוע השביעי דן הוא שהיה על הכוונת של מקס ששינה את תכניותיו ולאחר השיחה עם שרון החליט לבסוף להדיח את גיא. בשבוע השמיני חבר שפקס במשימת הפרס לדן ולידר. דן ניצל את ארוחת הבוקר לה זכו כדי להתקרב ולחבור לשפקס. גם בשבוע זה העשיר אותנו שפקס באחד מחמשיריו. את השבוע תשיעי פתח שפקס בחמשיר אך האווירה היצירתית לא החזיקה מעמד זמן רב. במכירה הפומבית שפקס לקח את עוגת השוקולד בה חשקה מירית. בהמשך השבוע הודיע שהוא מתכוון לשמור על דן מנו. בניסיון לגייס בני ברית פנה שפקס לקופים. ברגע האחרון ניצל מקס ממשימת הדחה ובסוף החליט לחזור בו ולהדיח את דן במועצת השבט המפתיעה.גם בשבוע העשירי זכינו לחמשיר שפקס בהשראת בתו שהתמודדה איתו במשימת הפרס. מקס ניצל את אי הגלות לחופשה בה אגר מספיק כוחות כדי לנצח במשימת הדו קרב. שפקס זכה בצ'וקולטשפקס התפנק והביא איתו כדי לפנק את השבט. שבוע אחד עשר. לידר התוודתה בפני מקס שהיא תכננה להדיח אותו, מקס מיד התעשת וחבר לקפון לברית חדשה. בשבוע ה12 שרד מקס את המשימה הקשה והארוכה בתולדות השרדות והעמיד עצמו מרחק נגיעה מתואר השורד האחרון.


http://www.nrg.co.il/online/47/ART2/131/523.html

http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?entryID=1723071

http://survivor.nana10.co.il/Article/?ArticleID=717326

http://www.youtube.com/watch?v=fueq9xI2Z-g

http://www.facebook.com/pages/%D7%9E%D7%A7%D7%A1-%D7%A9%D7%A4%D7%A7%D7%A1-%D7%9C%D7%91%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A1%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%93%D7%95%D7%AA-4-%D7%94%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99/111937662175925

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב